Myggmat på Årnestangen, Rælingen

Nå sitter jeg i bilen, jeg visste ikke at jeg var i stand til å løpe så fort. Jeg har sittet her en stund allerede, så dersom jeg klarer å skrive ferdig alt dette før resten av bataljonen kommer har jeg løpt raskt. -og med en gang jeg hadde fullført setningen kom den første av 3. Jeg forsto relativt fort at hun, -som jeg hadde rømt fra de andre. Jeg var godt i gang med å pleie mine nye myggstikk til blods. Dersom du ønsker å føle noe klaustrofobisk ved hjelp av "litt" mygg ta deg en tur til Årnestangen.
Dette er blandt årets "Ti på topp", og det er også mulig det er det også, når myggen ikke er så forbanna sulten. Jeg har i dag hatt mygg i øyet, mygg i munn og nese og sikkert alle andre kroppsåpningern dersom det var fysisk mulig. Nå har jeg ikke vært i dusjen helt enda, så man skal vel aldri si aldri.. Det må være supermygg som klarer å bli så mange. De lå som et teppe på beina dine dersom du sto stille "for lenge".. Jeg orket ikke engang stå stille lenger enn 3 sekunder for å ta et bilde av hvordan tilstander det var.. Det var MYGG!
Tross myggangrep som ikke lignet grisen så var det et ganske fint området. Det gikk langs vannet, og det sto flere menn å fisket bortover (disse må ha husket myggspray). Veien/stien til målet er 3 km lang. Der er det et lite tårn alle som ikke har hund kan søke ly fra myggen. Husk å skriv navnet ditt i gjesteboka om du hæler å stå stille så lenge.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Ramstadsjøen, Rælingen

Nipkollen, Nannestad.

Gjeddevann