Lilloseter, Oslo

Åpent tirs, ons, tors, lør og søn 10-16/17
Eies av Oslo Kommune

"Jeg kommer ikke før rundt 13-14, det dukket opp noe"
Klokken var 9:30, Elin sitter klar i sofaen i alt for varme turbukser fra Stormberg.
"Faen"..
"Vi drar til Lilloseter, jeg kjøper vaffel til deg og kidden"
Å gå å legge seg igjen var fristende.. Men om du har hatt valp før vet du at det er så og si umulig når valpen er ferdig oppladet.. Man kan ikke bare stue en hund i et bur fordi du selv er skadeskutt så da var det bare å bruke tiden til noe fornuftig som å vaske gulv.. (yeah right...)

May kom slagen 13:55
"Jeg finner ikke skoa mine!!!"
....
Man må ha barn selv for å forstå det. Det endte opp med at May måtte vente litt på oss tross vi hadde ventet siden kl 10 på henne. Flinke er vi alle mann, det skal sies!

Google Maps er ikke til å stole på, hvertfall ikke om en prøver å finne frem til riktig parkering på lovlig vis. Så unnskyld til alle de som bodde ved det "fortauet" vi fikk Forden over.. Det skal ikke gjenta seg.,..
Vi fant frem akkurat i tide før May klikket i vinkel og vi startet ferden oppover mot Lillosetra. Dette var den første turen til vår lille sibirske husky, Enya.
Jeg tror dette var den enkleste ruten vi har gått hittil. Det var INGENTING som gikk galt så jeg må ærlig si at det er veldig vanskelig å skrive et innlegg om dette.
Det skal sies at dersom du er glad i vafler, vær forberedt på at det koster en formue, og om ikke det er nok må du betale ekstra om du vil ha syltetøy på. Kaffen var god, men det smaker det samme av termos. Så vil du spare 100 kroner pr. person, ta med hjemmefra ;)

Neste søndag er jeg på konferanse i Tønsberg, så det blir to uker til neste søndagstur. Skal se om en ikke klarer å kompansere på en ukedag før den tid.

"framme"

#bff


bare så det er sagt så er det enklere å gjøre bildet sort/hvitt fremfor å fjerne "skjolder", så nå vet du hvorfor. 

fantastisk utrykk på Mimmi
flinke Enya 9 uker



jah.. sort/hvitt


igjen er jeg meget stolt av mine evner til å fokusere.

Kommentarer

  1. Hei Elin, og takk for at dere tok turen til Lilloseter. Det stemmer at Lilloseter er eid av Oslo Kommune, som leier det ut til oss, som driver helt for egen regning og uten støtte av noe slag. Men jeg tenkte bare jeg skulle rette opp litt av inntrykket du gir om prisnivået vårt. Vaflene du mener koster "en formue", er i virkeligheten priset til 30,-. Om du velger å ha på brunost eller syltetøy koster dette en femmer ekstra. Men det er pga at alle de som ikke ønsker noe på (jepp, det er mange siden vaflene er svært gode)vaflen sin skal få slippe å betale. Vi kan selvsagt sette opp prisen til 35,- og ikke ta noe ekstra, men jeg liker ikke tanken på å ta betalt for noe kunden ikke ønsker. Kaffen (som vi får veldig mange komplimenter for) er priset til 30,- inkludert påfyll. Så totalt 60,- for vaffel & kaffe (og ikke 100,- som du påstår) Og om du finner vaffel og kaffe rimeligere, på et sammenlignbart sted og av samme kvalitet, og med påfyll, noe annet sted vil jeg svært gjerne vite hvor, slik at jeg også kan legge turen innom. Men uansett; takk for at dere (og to nydelige hunder) la turen til Lilloseter. Mvh Torgeir Soot, Lilloseter Sportsstue

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk takk <3

Populære innlegg fra denne bloggen

Ramstadsjøen, Rælingen

Nipkollen, Nannestad.

Gjeddevann