Elins Pakkeforberedelser

Når det kommer til sykdom og pakking så er jeg veldig mandig. På alle andre områder er jeg selvfølgelig veldig kvinne. Men akkurat disse to tingene er noe jeg ikke klarer. Nå setter jeg ikke alle menn under èn kam, for all del.. 

Det er onsdag.
I morgen er det torsdag.
Jeg skal reise på fredag..
-rett etter jobb.
Det vil si, at jeg har bare i morgen på meg (og egentlig i kveld) på å finne ut hva jeg trenger på en telttur oppi et fjell. Nå er det ikke "bare bare", fordi vi skal stå opp tidlig, vi skal være opplagt. OG vi må ha i oss en god frokost slik at vi orker å gjøre det vi faktisk reiser FOR å gjøre, nemlig gå tur i 2 mil på fjellet. Jeg vurderer å spørre Tonje Blomseth om pakkeveiledning, men er redd hun vil le hånlig av meg når hun evt spør hvor lenge jeg skal være borte...
Men jaada, alle kritikere. Selvfølgelig vet jeg at det som veier minst skal ligge nederst og inn mot ryggen ;)
Dette er min sekk.
Siden jeg IKKE er sponset har
jeg prøvd å gjøre slik at teksten ikke synes så godt.

Her ser dere kontroll i kaoset. Ser dere ullundertøyet?


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Ramstadsjøen, Rælingen

Nipkollen, Nannestad.

Gjeddevann